Saturday, July 7, 2012

its not good to be alone now

Bismillah

Aku teringat ustaz kata, yg mana ak ad update dlm entry before2 ni.

Kalau kita beramal dgn Islam, kita akan bahagia. Segala kesusahan tu pun tak akan merobek hati kita puye la. Tapi hari ni, semalam. Aku dah mula goyah.

Aku sedar. Cm dh semakin sensitif. Formula2 bahagia yg aku slalu amalkn sbelum ni dh mula TAK BERKESAN dan memkn diri sndiri.. Ya Allahh.. Bantulah aku hadapi kesusahan ni. Mmg tak susah. Duit ad nk makan. Tidur cukup. Semua selesa. tp kat sini. kt hati.. kt kepala ni.. Rasa tak tenang. Ak taknak nanti mcm2 lagu sedih, drama sedih yg ak lakonkan hanya sebab emosi ni.  Dan ak tahu, mesti sebab aku sendiri. Ntah, kat mana agaknya silap kali ni..?

*Okay, tanda2 PMS mungkin? *

Alhamdulillah, smlm lg Nisa dh ajak tdo bilik dia.. Dan skang ni ad kt bilik dia la... Ngadu sikit td kt dia. psl relationship. kebetulan, housemate dia mrgkap kwn satu negeri ak pun. Nak kahwin dah 26.8.2012.
Laki tu sebaya ngn kwn ak yg mana mksdnya pasangan tu dua2 20 tahun.. ! Cool gila.. Lelaki tu yg pujuk mak prmpuan tu. Untunglaa... isteri bakal doktor, UIA plak tu.. *heh! ap kaitan?*

Ok2.. Ak akan fikir, kenapa aku mcm ni...?

*sedih. sadis. sunyi? *

Tak tau la..

Chill je la. Chill.

Ha, elektrik takde ahad ni, dri 8pagi-7mlm.
Harusla kuar ye dak? tp, dhla nk exam..
Tak tau la.. 

Takpe sabar. sabar.
Hidup ni ad ending.

Sabr zati. sabar....


Expecting less please.. Jgn tertipu dgn kgmbiraan yg sekelip mata.
huhu~
Reali nk ngajuk ni. :(


~~
~
~


~

No comments:

Post a Comment