Wednesday, March 23, 2011

Bermain Muzik. Diet? Raja Lawak??

Pesakit: "Doktor, berapa lama tulang saya yang retak ini akan sembuh ?"
Doktor: "Paling cepat enam minggu lagi "
Pesakit: "Bila saya telah sembuh, adakah saya akan mampu bermain muzik ? "
Doktor: "Oh .... tentu saja ! "
Pesakit: "Hebat! Padahal sebelum ini saya belum pernah bermain muzik. "



Doktor menyuruh seorang lelaki yang sangat gemuk untuk melakukan diet.
Doktor berkata kepadanya...
"Anda mesti memakan sedikit roti panggang... sebiji buah-buahan dan segelas air kosong..."
Lelaki menjawab...
"Baik lah doktor... jadi... Itu semua harus saya makan sebelum atau sesudah makan, Doktor?"

 
Hehe. cumel gle kot.. tergelak2 ble baca.. N nk kaitkn dgn Raja Lawak..
Seriusli, ak bknye penonton setia raja lawak..
n idol??. huh. Please la... 
bkn nk pndg rndah.but sincerely.. ak  mmg xlyn idol2 dri klgn artis..
Dr Fazley? ley dprtmbgkn.but nope.

Jd ye. bnda yg ak nk kongsi ialah..

Ak ad baca tntg satu kajian di mana. wujud hubung kait personaliti-mud-pskitaran.
Contoh : Ble tgok Raja LAwak.. final la.. sume org gelak..
gelak 'gle'2... tp, tetba kte plak emo smcm..
masam?.. or kutuk2 lawak bodoh..
Hm. better g cek blek diri tu.sbbye..
Mgkn ad masalah keseimbangan cas dlm bdn...
Ngatif tu dh lbey sgt kot....
Ye. tu la main point ak... hehe.

Besides, kdg2. bfikiran ngatif ni ak mmbuatkn kte brperilaku ngatif.
So, step out from those negatives.
Lets move on. new person..
N, ble kte sedar kte tgh masam or sumthng is not right.
ALERT. STOP JAP.
Cuba utk senyum.. =)  

 The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.  ~Mark Twain 

No comments:

Post a Comment