Saturday, June 16, 2012

count on you

Bismillah

Sebenarnya, bila ak nak taip anything utk di postkan. I reali hope that my entry cud give benefits to those who read. If not 100%, at least 1% input is enough already for me.
But, it is not easy. When the time is not alright, I tend to go with the flow~

Emotional, dreamy and obsessive?

Sorry, but I bet. this is me.

*ignore the Pisces*




Em, malam ni. again and again rsa alone.

Amir...

susah la mcm ni. bkn tak biasa. tp, u gave me hope yesterday.
and i was thinking that maybe during your gap for exams, at least today. you could save the day for me. spending time with me. dhla smlm buat org merajuk *gemuk!

Heishh. I really want to talk to someone. Of course, my first thought would be u. Always u. Takkan org lain plak? bnda yg paling tak best bkn kita tak dpt spend time sama2 sbnrnya. sbb kita slalu je tak spend time sme2. faham. kita jauh. and bukan percuma. faham.

tp hari ni, yg smpai boleh buat entry sbb i called u like 1000times, and amir tak angkat. tiba2 angkat trus respon cm tu. bongekk. terkejut tau. frust. nk nangis time tu jgak. and amir pn bknnya nk 'cool' kn atie. cm nk provoke ad la. lain kali, trus angkat la. takde la for THE WHOLE DAY atie nk kol and rsa cmni?

Penting tau. klu psl duit yg jd isu. PLEASE. stop thinking about it. its my money and its up to me on how I will used it. Frust. frust. frust.
*okay, ysterday cm merajuk+bengang coz kbtlan episod TVD tgh 'tegang'*
but today sbb practically im hoping ! and dreaming !

Then, klu bkn lover, nk la cari bff. Gpun mmg nk kol Qila. sbb smlm dh janji kt dia. tp td dia tak angkt kol. and taknak kol atau msg dia. sbb klu dia tgh tdo. reali taknak dia terganggu. dhla dia tu jenis ter'jaga' cepat. So, qila. If u r reading this. remember.

I really want to talk to u. cause ive read somewhere, just read.
Salamunqaulaminrobbirahim 7x (yg dlm surah Yassin tuu)
Al-Fatihah 7x
hembus kt tapat tgn and letak kt part yg sakit
*okay, hembus2 ni not necessarily la. tp yg penting. in everythng we do, all the efforts. jgn lupa pegang. which is only Allah, yg Maha Menyembuhkan dan Berkuasa.

Take care ye Qila...

Apart from both of them, eby, dira, rumates..
I think of u girls, but nope. wont disturb.
I'll ask Allah companionship this time
*as always..

"Allah itu amat hampir. Tapi, kenapa aku masih meminggir? Akalku alpa berfikir, hatiku lupa berzikir" - Ustaz Pahrol Mohd Juoi


Ak doa, ak dpt jadi someone yg people ley 'count on' bila dia ad masalah.
Especially, Amir.. Qila.. bff, roomates.. friends..

Ya, aku tak perfect, and mungkin aku nampak tak kisah.
tp, friendship. sgt berharga. dan friendship, or any relationship.
taruhannya, air mata. cehh.

Sekian~~

No comments:

Post a Comment